Kolczyki koła o średnicy 20 mm. Na kolczyku widnieje odciśnięty motyw gwiazdy. W całości wykonane ręcznie ze złota próby 585.
Kolczyki można zamówić również w białym lub różowym złocie. Prosimy o adnotację w komentarzu zamówienia.
Czas realizacji zamówienia wynosi około 10 dni roboczych, w przypadku wyjątkowo pilnych terminów prosimy o kontakt mailowy umiar@umiar.pl.
Model pochodzi z kolekcji MUUN, której inspiracją był fascynujący wygląd Księżyca pełen niezwykłych faktur, kształtów i formacji. Charakterystyczne dla kolekcji młotkowane srebro oraz wzory nakrapiane srebrnymi granulkami, przypominają kratery widoczne na powierzchni Księżyca.
Na stronie każdego z produktów w naszej ofercie podany jest indywidualny czas realizacji, liczony od momentu zaksięgowania płatności za zamówienie. Biżuterię z zakładki "24h" wysyłamy w ciągu 24 godzin, biżuterię ze złota 585 do 10 dni roboczych, a pozostałe kategorie zazwyczaj w ciągu 2-3 dni roboczych.
Przesyłki dostarczamy za pośrednictwem paczkomatu InPost w cenie 13 zł lub kuriera InPost w cenie 17 zł. Zamówienia powyżej 300 zł wysyłamy na terenie Polski kurierem lub do paczkomatu InPost za darmo. Zamówienia międzynarodowe dostarczamy za pomocą Poczty Polskiej w cenie 30 zł lub kurierem DPD w cenie 99 zł - w tym przypadku tylko do Wielkiej Brytanii, Szwecji i krajów Unii Europejskiej z wyłączeniem Malty i Cypru.
Zamówienie możesz odebrać osobiście w naszym biurze przy ul. Mokotowskiej
50/10. Aktualne godziny otwarcia znajdziesz w zakładce "kontakt"
oraz w wiadomości e-mail, którą dostaniesz od nas, gdy Twoje zamówienie
będzie gotowe. Przed wizytą, prosimy o przesłanie wiadomości z wybranym przez Ciebie terminem: umiar@umiar.pl.
Zwrotu lub wymiany możesz dokonać w przeciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia otrzymania przesyłki. Warunkiem jest dostarczenie produktu wraz z formularzem zwrotu oraz dowodem zakupu. Produkt nie może nosić oznak użytkowania i musi być w oryginalnym opakowaniu. Prosimy o wysyłanie przesyłek do paczkomatu InPost WAW10M przy
Mokotowskiej 48 w Warszawie lub kurierem na adres zawarty w formularzu
zwrotu. Instrukcję nadania paczki znajdziesz na stronie InPost. Zwroty i wymiany przyjmujemy także w naszym biurze przy ul. Mokotowskiej 50/10. Zwrotom nie podlegają produkty przygotowane na indywidualne zamówienie np. niestandardowe wzory, produkty z grawerunkiem, przedłużone łańcuchy z kolekcji WIĘZI (COMO, RICA, TELA).
Jeżeli chcesz zgłosić reklamację, wypełnij niniejszy formularz oraz dostarcz go do nas wraz z reklamową biżuterią. Możesz przynieść biżuterię z formularzem osobiście do naszego biura przy Mokotowskiej 50/10, wysłać do paczkomatu WAW10M lub kurierem na adres: Malwina Wysińska, Plac Przymierza 4/6, 03-944 Warszawa. Reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni.
Naszą biżuterię pakujemy w pudełka oznaczone międzynarodowym certyfikatem FSC®, który daje gwarancję, że papier do ich produkcji pochodzi z lasu, w którym więcej drzew się sadzi niż wycina, a gospodarka leśna prowadzona jest w sposób zrównoważony.
Więcej informacji znajdziesz w regulaminie. Dodatkowe pytania prosimy kierować na adres: umiar@umiar.pl.
Zalecamy dbać o biżuterię w następujący sposób:
- Należy bezpiecznie przechowywać biżuterię. Zalecamy do tego pudełeczko, w którym został wysłany produkt. Dobrze sprawdzą się również szkatułki z oddzielnymi przegródkami.
- Należy uważać na kontakt biżuterii z perfumami i kosmetykami. Biżuterię należy zdejmować do mycia rąk, spania, wykonywania prac domowych, uprawiania sportu, itp.
- Biżuteria, zwłaszcza ta wykonana z delikatnych łańcuszków wymaga staranności. Dlatego nie należy jej ciasno zawijać oraz zaginać. Łańcuszki i inne delikatne elementy mogą się złamać lub zerwać.
Ciemnienie, czyli utlenianie srebra, nawet tego pozłacanego jest naturalnym procesem. Żeby odświeżyć kolor biżuterii zalecamy ściereczki do pielęgnacji srebra. Możesz również skorzystać z profesjonalnego czyszczenia biżuterii, wystarczy, że napiszesz do nas na umiar@umiar.pl.