przez całe wakacje darmowa dostawa do paczkomatów z kodem LATO

Szukaj

POMOC

METODY PŁATNOŚCI: Dysponujemy następującymi formami płatności: Shoplo Payments (w tym BLIK), PayPal oraz PayU oraz metoda płatności odroczonej PayU Płacę później (info)


WYSYŁKA: Na stronie każdego z modeli w naszej ofercie podany jest indywidualny czas realizacji, liczony od momentu zaksięgowania płatności za zamówienie. Biżuterię z zakładki "24h" wysyłamy w ciągu 24 godzin, biżuterię ze złota 585 do 10 dni roboczych, a pozostałe kategorie biżuterii zazwyczaj w ciągu 2-3 dni roboczych. Możesz wybrać przesyłkę za pośrednictwem paczkomatu InPost w cenie 13 zł lub kuriera InPost w cenie 17 zł. Zamówienia powyżej 300 zł wysyłamy na terenie Polski kurierem lub do paczkomatu InPost za darmo. Zamówienia międzynarodowe dostarczamy za pomocą Poczty Polskiej w cenie 30 zł lub kurierem DPD w cenie 99 zł - w tym przypadku tylko do Wielkiej Brytanii, Szwecji i krajów Unii Europejskiej z wyłączeniem Malty i Cypru.


ODBIÓR OSOBISTY: Zamówienie możesz odebrać osobiście w naszym biurze przy ul. Mokotowskiej 50/10. Aktualne godziny otwarcia biura znajdziesz w zakładce "kontakt" oraz w wiadomości e-mail, którą dostaniesz od nas, gdy Twoje zamówienie będzie gotowe. Przed wizytą, prosimy o przesłanie wiadomości z wybranym przez Ciebie terminem: umiar@umiar.pl.


ZWROTY: Zwrotu lub wymiany możesz dokonać w przeciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia otrzymania przesyłki. Warunkiem jest dostarczenie produktu wraz z formularzem zwrotu oraz dowodem zakupu. Produkt nie może nosić oznak użytkowania i musi być w oryginalnym opakowaniu. Prosimy o wysyłanie przesyłek do paczkomatu InPost WAW10M przy Mokotowskiej 48 w Warszawie lub kurierem na adres zawarty w formularzu. Zwroty i wymiany przyjmujemy także w naszym biurze przy ul. Mokotowskiej 50/10. Zwrotu należności dokonamy do 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki. Instrukcję nadania paczki znajdziesz na stronie InPost. Zwrotom nie podlegają produkty przygotowane na indywidualne zamówienie np. niestandardowe wzory, produkty z grawerunkiem, przedłużone łańcuchy z kolekcji WIĘZI (COMO, RICA, TELA).


REKLAMACJE: Jeżeli chcesz zgłosić reklamację, wypełnij niniejszy formularz oraz dostarcz go do nas wraz z reklamową biżuterią. Możesz przynieść biżuterię z formularzem osobiście do naszego biura przy Mokotowskiej 50/10, wysłać do paczkomatu WAW10M lub kurierem na adres: Malwina Wysińska, Plac Przymierza 4/6, 03-944 Warszawa. Reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni.


PAKOWANIE NA PREZENT: Wybierając podczas dodawania biżuterii do koszyka opcję "pakowanie na prezent", otrzymasz wraz z zakupem: elegancką, papierową torebkę z logo marki i bibułę. Pudełeczka z biżuterią przewiążemy zaś ozdobną wstążką.


POZOSTAŁE PYTANIA: Więcej informacji znajdziesz w regulaminie. Dodatkowe pytania prosimy kierować na adres: umiar@umiar.pl.

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów