WYSYŁKA: Biżuterię ze złota 585 wysyłamy do 10 dni roboczych, a pozostałe kategorie biżuterii zazwyczaj w ciągu 2-4 dni roboczych. Zamówienia powyżej 450 zł wysyłamy na terenie Polski kurierem za darmo. Zamówienia międzynarodowe dostarczamy za pomocą Poczty Polskiej w cenie 30 zł; kurierem DPD w cenie 99 zł - w tym przypadku tylko do krajów Unii Europejskiej z wyłączeniem Malty i Cypru; lub kurierem FedEx do Chin w cenie 200 zł.
Koszt wysyłki do paczkomatów InPost:
paczkomat InPost | 16 zł
Koszty wysyłki kurierskiej dla zamówień krajowych do 449 zł:
kurier InPost | 16 zł
ODBIÓR OSOBISTY: Zamówienie możesz odebrać osobiście w naszym butiku przy Placu Przymierza 4 w Warszawie. Aktualne godziny otwarcia sklepu znajdziesz w zakładce "kontakt" oraz w wiadomości e-mail, którą dostaniesz od nas, gdy Twoje zamówienie będzie gotowe.
ZWROTY: Zwrotu lub wymiany możesz dokonać w przeciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia otrzymania przesyłki. Warunkiem jest dostarczenie produktu wraz z formularzem zwrotu oraz dowodem zakupu. Produkt nie może nosić oznak użytkowania i musi być w oryginalnym opakowaniu. Prosimy o wysyłanie przesyłek do paczkomatu InPost WAW581M przy ul. Wandy 15 w Warszawie lub kurierem na adres zawarty w formularzu. Zwroty i wymiany przyjmujemy także w naszym butiku przy Placu Przymierza 4 w Warszawie. Zwrotu należności dokonamy do 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki. Instrukcję nadania paczki znajdziesz na stronie InPost. Zwrotom nie podlegają produkty przygotowane na indywidualne zamówienie np. niestandardowe wzory, produkty z grawerunkiem, przedłużone łańcuchy z kolekcji WIĘZI (COMO, RICA, TELA). Prosimy o skrupulatne zabezpieczenie zwracanej lub wymienianej biżuterii, tak, aby nie uległa uszkodzeniu podczas transportu.
REKLAMACJE: Jeżeli chcesz zgłosić reklamację, wypełnij niniejszy formularz oraz dostarcz go do nas wraz z reklamową biżuterią. Możesz przynieść biżuterię z formularzem osobiście do naszego butiku przy Placu Przymierza 4 w Warszawie, wysłać do paczkomatu WAW581M lub kurierem na adres: Malwina Wysińska, Plac Przymierza 4/6, 03-944 Warszawa. Reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni.
POZOSTAŁE PYTANIA: Więcej informacji znajdziesz w regulaminie. Dodatkowe pytania prosimy kierować na adres: umiar@umiar.pl.